استویچکوف: دیر یا زود رونالدو فروخته خواهد شد؛ وسواس به مسی روی او تأثیر می گذارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

استویچکوف: دیر یا زود رونالدو فروخته خواهد شد؛ وسواس به مسی روی او تأثیر می گذارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

استویچکوف: دیر یا زود رونالدو فروخته خواهد شد؛ وسواس به مسی روی او تأثیر می گذارد

هریستو استویچکوف، مهاجم سابق بارسلونا معتقد است که کریستیانو رونالدو سرانجام توسط فلورنتینو پرز فروخته خواهد شد.

طـرفداری- در جریان مصاحبه با Sportium، استویچکوف افزود که خوشحالی نکردن کریستیانو بعد از گلزنی گرت بیل در دیدار مقابل لوانته یک "خود کشی" برای رابطه این دو بازیکن درونز زمین بوده است. او همچنین اظهار داشت که رونالدو به خاطر مقایسه نشدن با پله، مارادونا و یوهان کرایوف اذیت می شود.

اسطوره بلوگرانا گفت: "هیچ چیزی بهتر از پیروزی در یک مسابقه نیست. شما هرگز نمی توانید به خاطر گلزنی یک هم تیمی عصبانی شوید و خوشحالی نکردن پس از گل یک نوع سوء قصد به هم تیمی است، چون در آن زمان هیچ ارزشی نخواهید داشت، و هیچ ارزشی برای تیم خود قائل نیستید."

او در مورد مقایسه مسی و رونالدو گفت: "نمی توانید در کیفیت این دو بازیکن شک و تردید داشته باشید. مسی جایی است که باید باشد، و کریستیانو در لحظات سختی است اما همه بازیکنان لحظات ناهموار را پشت سر می گذارند. من هم در زمان خودم با سوت های انتقادی مواجه شده ام. تصمیم گیری و صحبت کردن با بازیکنان به عهده مربی است... شاید وسواس به مسی روی او تأثیر می گذارد. من در داخل ذهن او نیستم. مسی برای هم تیمی هایش یک انگیزه است و اگر رونالدو گلزنی نکند، روی هم تیمی هایش تأثیر می گذارد.

"من هم مورد تشویق قرار گرفته ام هم هو شده ام. در چنین لحظاتی شما باید شخصیت خود را نشان دهید؛ 99% بازیکنان نمی توانند جواب دهند که 'چرا هو شده اند'. تفاوت بین این دو بازیکن این است که مسی در سطح پله، مارادونا و کرایوف است و آنچه کریستیانو را اذیت می کند، این است که وی تنها با مسی مقایسه می شود.

"شما در مورد آینده کریستیانو باید از فلورنتینو سؤال کنید. دیر یا زود رونالدو توسط رئیسش فروخته خواهد شد. دنیای فوتبال همینطور است، اما این به رئیس او بستگی دارد. اگر او پول کم آورده من خبر ندارم. اگر اینطور باشد، لحظه خوبی برای فروش اوست."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | 11:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.